Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2015 14:16 - Не всички жени са блондинки
Автор: net Категория: Забавление   
Прочетен: 1942 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не всички жени са блондинки. 
Има и глупави!


Разговор между две приятелки:
- Ах, как искам да си намеря един внимателен, учтив, добре облечен мъж с руси коси и дълбоки сини очи...
- Но, скъпа, тези мъже отдавна си имат други мъже...




Жена-шофьор губи управление и колата се носи към бетонна стена. В последния момент спътникът й дърпа с всичка сила ръчната спирачка, колата се завърта и спира на сантиметри от стената. Пребледнелите пътници от задната седалка започват да благодарят на спасителя си.
- Аааааа, няма нужда, аз, да ви кажа честно не съм шофьор, летец-изтребител съм, в моя самолет тая ръчка е ръчката за катапулта.




 Приеми искрените ми поздравления, сине! И запомни - днес е най-щастливият ден в живота ти.
- Ама тате, сватбата е утре.
- Именно.




Добре де, как не те е срам! Четиридесет години си женен за тази жена, имаш прекрасно семейство и изведнъж реши да се разведеш!
- Как да ти обясня? Със стара жена нощем е истинска мъка - подай ми валидола, отвори прозореца, че ми е горещо, завий ми гърба, че ми е студено, подай ми чаша вода.... А с младата всичко е чудесно - вечер излиза, сутрин се връща, а ти цяла нощ си спиш на спокойствие...










Тагове:   настроение,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: net
Категория: Забавление
Прочетен: 474766
Постинги: 122
Коментари: 805
Гласове: 5274
Архив