Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2010 23:25 - 1001 диети - Да си похапнем
Автор: net Категория: Забавление   
Прочетен: 8523 Коментари: 13 Гласове:
12



Писна ми от глупави диети. Протеинова, вегетарианска., шоколадена, млечна, зеленчукова, плодова, и т.н
Имам предложение да издам една книга- 1001 диети, от които неотслабнах.

Най -добрата диета на света е   вкусната. Не се смейте, опитайте и ще си говорим след това.image


image





image


image




Ето я пак "моята усукана питка". Край нея се мъдрят и другите вкусотиики - питка със сиренце и диетични, ниско калорични произведения с извара./ всичко е направено само с една доза- 1 кг. брашно/


Рецептата вече я имате. Като плънка на питката слагате сирене.
А вкусотииките с извара, ние наричаме чурек. разтила се тестото вътре се слага извара, завива се и се прищипват крайщата. Втасва в намаслената тава и се пече.
Да Ви е сладко. Времето захладня и дава възможност фурната да работи, без да ни притеснява.
Убедихте ли се че ниско-калоричната диета може да бъде и вкусна?




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мда, вкусно изглежда.
26.07.2010 23:29
Ама не е забавно. Мястото му е в Рецепти.
цитирай
2. compassion - Забавно е Нети!
27.07.2010 13:15
Защото изглежда невероятно, но факт.
Когато се измъчвате с разни диети, по същество ЗАБРАНИ да ядете нещо вкусно, тялото нищо не може да направи, но щом престанете да го тормозите, то си отмъщава като първо си възстановява мастните депа, после натрупва още повече мазнини, защото вече е изпитало лишения и иска да има резерви. Живота трябва да продължи. Това е механизма на йо-йо ефекта.
Тъй че, мярката е важна в яденето, както и във всичко друго.
цитирай
3. net - :)
27.07.2010 18:12
Забавно си е!
Аз обичам да готвя. И същевремено ми доставя удоволствие да гледам как всичко се изяжда бързо, бързо.
Дори малката ми племенница се включва в състезанието, което си е цяло постижение за една гимнастичка, която трябва да прави разни премятания и да е по възможност с отрицателно тегло.
Да им се не види треньорската дума!!!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Леле, каква си изкусителка,
27.07.2010 18:46
днес цял ден съм на плодово-млечна диета и само това ми трябваше да видя, изглеждат добре, е... поне разбрах, че си майсторка, а сега половин час ще преглъщам.
цитирай
5. makont - Когато ядем, храним не само тялото си,
28.07.2010 15:04
но и душата. Яде ли ти се нещо забраненичко, значи душата е гладна, да я нахраним. Тези вкусотии ме размазаха и отивам да меся питка! Усмихнат ден!
цитирай
6. queerfish - :)))))))
05.08.2010 11:49
Обичам вкусните диети, а питката Ви изглежда страхотнооооо! Облиз! :)
Само да споделя една колежка на каква диета е - зърнена! Каквото зърне, всичко хапва! :))))))
Приятен и усмихнат ден!
цитирай
7. xsapience856 - Хей, нет,
07.08.2010 20:40
само докато ги гледам се наяждам. Чудесни са, прати насам, може ли?
цитирай
8. martito - Изкусителка:))
12.08.2010 10:03
Изкусителка:))
цитирай
9. net - днес цял ден съм на плодово-млечна ...
16.08.2010 22:24
kasnaprolet9999 написа:
днес цял ден съм на плодово-млечна диета


миличка, за какво говоря, ЕДИНСТВЕНО за вкусни диетИ!!! :)
цитирай
10. net - Яде ли ти се нещо забраненичко, з...
16.08.2010 22:25
makont написа:
Яде ли ти се нещо забраненичко, значи душата е гладна, да я нахраним.

ПРАВИЛНО! И аз съм ЗА!
цитирай
11. net - Само да споделя една колежка на к...
16.08.2010 22:26
queerfish написа:
Само да споделя една колежка на каква диета е - зърнена! Каквото зърне, всичко хапва! :))))))
Ох и аз съм на такава диета :)))))
цитирай
12. net - само докато ги гледам се наяждам. ...
16.08.2010 22:27
xsapience856 написа:
само докато ги гледам се наяждам. Чудесни са, прати насам, може ли?

ААА не, Ела и ще хапнеш! Пробвах да пращам, ама друго си е да споделиш.
цитирай
13. net - Изкусителка:)) А като сложа и ...
16.08.2010 22:28
martito написа:
Изкусителка:))

А като сложа и "ММММекички" на масата ммммммммммммм ще ги подушиш и с котарака - право у нас.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: net
Категория: Забавление
Прочетен: 473567
Постинги: 122
Коментари: 805
Гласове: 5274
Архив