Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2008 08:29 - Виена Художествена гимнастика във фонтана
Автор: net Категория: Туризъм   
Прочетен: 3380 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 12.01.2009 10:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

А в прекрасните фонтани и водоскоци 
в предната част на двореца 
се мъдри едно чудо-.........

 
Пътища европейски, означени, обозначени и само ако искаш, може да се загубиш.Австрия –По- чисто, по –подредено – никъде не видях. И няма една педя пустееща земя- всичко е засято- царевица-за фураж и био гориво, рапица-за олио, слънчоглед.. картофи. Ще си помислиш за миг, че грижлив българин ги обработва. И изключително много кули или стълбове за улавяне на вятъра- сякаш цялото поле е изпълнено с тези уреди. Предвидливи западняци. Малко средства и ел централата работи не на вятъра, а от вятъра.

Ето я мечтата Виена!image

Спирка при студентския център-в дясно е "мензата".
Паркираме почти в центъра и ... купонът започва!
image


image


image


image


image
image


image

Централният площад, 
image
замъкът на Сиси, 
Императорският двор с целият си блясък, 

image


image
манежът за конни представления, 
image
и разходка в двора на двореца, където:

Забранено газенето на тревата, забранено.... Какво ли беше разрешено-така и не разбрах и за това оглеждах и видех ли задраскана камера/значи само тайно, ако не ме видят, мога да снимам/ но признавам си – бях примерна и нямам много снимки от вътрешността. !
image
А в нарушение на всички забрани на двора десетина човека си бяха направили”пикник”- Сигурно бяха неграмотни

image

А в галерията – изложба, невероятна от пеперуди. В близост до двореца – голям плакат- Реклама-гостува Тунтакамонт и съкровищата от Египетските пирамиди- Е няма да ги видя-това ще гледам, когато отида в Египет.

Във Виена, ще търся Щраус и Моцарт и сладолед и ще разглеждам дворци и палати.

В прекрасният двор се подготвя едно събитие-спортен празник – строят се шатри с невероятна бързина.  
image


image


image


image

А в прекрасните фонтани и водоскоци в предната част на двореца се мъдри едно чудо- футболна топка- и тук запалянковци много. 
image
Всеки снима позлатените фигури, паметници на Крале, а аз- фонтан. 
image
Да но след мен като защракаха хитачита и сонита – щракат до полуда- заслепиха ме и сочат невероятното изпълнение по художествена гимнастика – съчетание с топка.

image

И ... Хубаво, хубаво, но не чак толкова- много мирише от канализацията и от конете, с които туристите обикалят градът и двореца.

Виждала съм нашите коне – имат от зад нещо, като престилка в което се събират  .... а там по площади и улици- може всеки момент да настъпиш и да се подхлъзнеш.

Така го разбират там живота- и понеже ми харесва, не мога да се сърдя на желанието за автентичност. image

И за жалост и тук  ще видите надпис-произведено в Китай за ЕU и следва компанията, поръчала стоката.

Е доволна съм- Мечтата да посетя Виена се сбъдна. 
Не посетих концерта на Мадона, но не съм толкова голяма почитателка на пеенето, повече на трудолюбието и`.

Сега да видя Залцбурт – носещ нещо от Моцарт и да се потопя в "През гранично пътуване" на Кестнер.

 



Тагове:   Виена,   гимнастика,


Гласувай:
0



1. net - и понеже съм си първият читател -...
27.12.2008 08:34
и понеже съм си първият читател -пиша си и първият коментар. Снимките са много, но правени с цифров и дигитален апарат-камера /извинете- не съм на "ТИ" с техниката/ Снимките направени с тях са на къмпютърът ми, но не мота да ги кача. А и качеството и обектите са по-добри.
Моля накой да ме "светне" как да Ви ги покажа.
благодаря.
При качване се появява едно разширение JPG
цитирай
2. emil60 - Ще се опитам!
27.12.2008 15:06
Чудесна задача и за аудиторията, и за автора са снимковите репортажи, придружени с текст. Ако снимките са на друг формат - .tif, .gif, .bmp или .png, или каквото и да е друго, тогава ги отварям във фотошопа, препращам ги като .jpg в същата директория на компютъра си и след това ги използвам за изпращане по интернет...Благодаря за репоргажа и ще чакам за още...
цитирай
3. tini4 - net :)
27.12.2008 16:38
Сбъднала си мечтата ми за Виена !!! :) Много ми хареса... Благодаря ти!

Разбирам от техника, но мога да го направя само, ако седя пред компютъра - не ме бива да обяснявам :( Съжалявам...
цитирай
4. blackle - Имам много красиви снимки от Авс...
27.12.2008 22:42
Имам много красиви снимки от Австрия и по специално Виена от началото на тази година :) Ако има желаещи бих могъл в една тема на моя блог да ви покажа :) Иначе показаното тук е наистина добро ! :)
цитирай
5. net - да снимките , са на местата
27.12.2008 23:01
където съм била, но са направени с мобилен апарат- така нареченото " Хенди" -сони
Те не са с нужното качество. Просто запечатвала съм отделни моменти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: net
Категория: Забавление
Прочетен: 474663
Постинги: 122
Коментари: 805
Гласове: 5274
Архив