Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 07:39 - Гледай мъжа, като куче
Автор: net Категория: Тя и той   
Прочетен: 11524 Коментари: 24 Гласове:
16

Последна промяна: 27.09.2009 14:51


80 години малко или много са?
Зависи от гледната точка. От това на колко си самият ти в момента.
На 80 годишнен юбилей рожденника поризнесе слово:
Благодаря на тези които имат заслуга да съм на тази възраст сега жив и бодър и сред вас.
Всички тук сте по-млади от мен. Обръщам се към жените -
гледайте добре мъжете си- гледайте ги, както се гледа куче. Прегръщайте ги, обръщайте им внимание. Давайте им храна. Пускайте ги да потичат по малко, да се чувстват свободни, не ги задържайте непрекъснато на верижка. Така те пак ще са при вас и ще доживеете заедно до дълбока старост.

Поздрав за всички, които през тази година ще имат юбилей.
Не е важно какъв. ВАжното че е юбилей.



Гласувай:
16



1. анонимен - Не го връщам!:)))
25.09.2009 23:11
Само да кажа, че не умея да гледм кучета!:)
Ноо ... поста е забавен!И верен, сигурно!
Спокойна нощ!
цитирай
2. net - tit
26.09.2009 09:16
:) абсолютно е вярно, а жената се гледа като котка-;) но друг път за нея.
приятен ден!
цитирай
3. martito - Ха, е, тва как се гледа жена ще е ин...
26.09.2009 13:33
Ха, е, тва как се гледа жена ще е интересно:)))
Един мъж се беше изказал за жените така: като котките са, както ти мъркат, така и могат да те одраскат;)))))))))))))
цитирай
4. ednaotvas - Ха-ха :)
27.09.2009 11:55
По Animal Planet има предаване за помощта, която се оказва на кучета, които са били изоставени или недобре отглеждани. Та взимат ги, лекуват ги, грижат се за тях. Страхливите ги карат отново да се доверят. Агресивните се опитват да превъзпитат. Та преди да ги дадат за осиновяване (т.нар. приемни семейства), заради благото на всички, правят няколко теста: опитват се да ги погалят, докато се хранят, да им вземат храната, да им бъркат в ушите и устата, ей такива неща... Теста издържат кучетата, които оставят спокойни. Иначе има опасност да е "Храни куче да те лае" :)))
Та такива размисли ми навя твоя пост :)
Страхотна реч иначе!
цитирай
5. net - ednaotvas -
27.09.2009 14:50
ХУБАВА СИ Е РЕЧТА, АМА МЪЖЕТЕ СЕ ЗАСЯГАТ. ЗАЩО ЛИ ?
цитирай
6. blagovestie - Засягат се тези, които нямат чувство за хумор,
27.09.2009 15:01
или другите - които не се познават, мисля аз :)))
цитирай
7. boriaz - мъ
28.09.2009 01:52
Обикновено съм забелязал че жените само си търсят повод да изчезнат по магазини, дискотеки, любовници или гледачки. За какво им е да ни отглеждат дълго? Само да им пречим?
Освен това СЛЕД ПРЕГРЪЩАНЕТО И ОБРЪЩАНЕТО НА НИМАНИЕ СЛЕДВА "кАК СИ С ПАРИТЕ?" За "потичкването"- бягам само от работа и то ако ме гони!
Виж, т'ва за верижката го приемам. Въпреки че ако е за емоцията и експеримента ....
цитирай
8. net - :)boriaz -
28.09.2009 07:28
ама това е целта, да си мислиш, че си свободен, обичан. А кучето, като си намери кокал, го носи у дома, и го крие- прави и ти така с парите, носи ги у дома, и ги скрии.
Поздрави, и усмихнато начало на деня и седмицата.
цитирай
9. net - ;) blagovestie -
28.09.2009 07:29
май си права, или тези които се чувстват наистина като кучета- но да не подбуждаме излишни страсти.
приятна седмица
цитирай
10. nnenkova - :)
28.09.2009 08:51
Това с кучето е съвсем вярно! Е в преносният смисъл на думата. Тази статия ми напомни за една старица , която не е между живите, но ми беше казала "Мъж, дете и куче - както ги научиш" и е истина, те се нуждаят от много любов, внимание и съответно ти се отблагодаряват.
цитирай
11. net - nnenkova
28.09.2009 13:58
правилно- аз нямам мъж, да го науча, но ще го имам в предвид.
Но кучето, наистина се отблагодарява с много, много любов и привързаност.
Повече от месец вече, още тъжа и не мога да повярвам, че го няма след 12 години.
цитирай
12. malkiatprintz - Зависи какво куче – едно е нервен ...
29.09.2009 03:33
Зависи какво куче – едно е нервен пинчер, друго е полузаспал санбернар :):):)
цитирай
13. net - malkiatprintz -
29.09.2009 13:53
:)
от кои си?
;)
порода -Немската овчарка- гледа влюбено и знае кога какво да прави
цитирай
14. monella - това ми хареса :))
29.09.2009 16:14
и ако изпълняват команди - захарче ;)
цитирай
15. net - monella
29.09.2009 16:26
може, може!
;) бисквитка или пооо-голяма награда.
поздрави!
цитирай
16. net - martito
01.10.2009 14:47
котка се гледа много лесно- стига да я галиш, глезиш и задоволяваш капризите.
За разлика от кучето и с верижка да я вържеш, пак ще избяга
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Котката е много неблагодарно животно,
21.10.2009 10:36
веднъж да не го нахраниш и може да те издере, но кучето си е друго нещо, брат ми има немска овчарка, нямам думи какво умно и добро животно е и колко е благодарно за грижите, които полага за него. Веднъж спаси едно детенце от удавяне в езерото на рибките в парка на свободата. Майка му се заплеснала в приказки с приятелка и го изпуснала от поглед и то паднало в езерото. Нашата Хера веднага го видяла и го извадила от там. А за мъжете си е много вярно, то нали знаете че насила хубост не става, аз моя така си го отглеждам иняма да повярвате, че още е влюбен в мен, повече от 30 г. Някои ще си помислят, че съм наивница на средна възраст, ама все ми е тая.
цитирай
18. net - kasnaprolet9999
21.10.2009 11:58
Права си. Котката все ме дърпа и хапе, ако нещо не и е по воля, но милото ми кученце..... така си и отиде от този свят на 13 години, без да се разсърди и за всичко благодарно- и за храната/дори да съм закъсняла с часа/ и за разходката, и за ласките.
Но дали мъжете са доволни от това ;).
поздрави!!! и благодаря!
цитирай
19. kasnaprolet9999 - Ами не всички го оценяват и те
21.10.2009 13:52
се делят на разни породи, има добри и умни, лоши и злопаметни, за това мвнимавай при избора си. Първо го нахрани и виж как ще реагира, ако го приеме сякаш нищо особено не се е случило или пък се държи така, сякаш му се полага по презюнкция не е добре. Ако оцени жеста ти към него-има надежда да е от добра порода. Тогава можеш да минеш към следващия тест-любов, секс, интелигентност, чувствителност, интереси, хоби, професия, като започнеш от тези, които са приоритети от твоя гледна точка, а не в този ред. Имай предвид, че и ти ще минеш такива тестове, но за по-дълъг период от време, повечето мъже се задоволяват в началото с малко и когато нещата станат по-сериозни стават по-претенциозни. Могат да вкарат в леглото си една жена само защото е красива и няма да се сетят за останалото дълго време. Не че ги критикувам, просто е особеност на вида "мъж". При нас жените в повечето случаи е обратното, преди да легнем с някого преценяваме много нещата, за които съм ти писала по-горе. От тези разлики често идват разминаванията. Ти може да си го преценила достатъчно, но той теб не е до началото на интимния момент, после следват разочарования, раздели и т.н. М..да , сложно нещо са отношенията между двата пола, слушай най-вече сърцето си., но не забравяй разума, въпреки че той понякога разваля всичко. Когато обаче разум и сърце са на едно мнение нещата заспиват, установила съм го лично.
цитирай
20. net - хи-хи-хи
21.10.2009 16:18
ще гледам да е от добра порода, защото аз съм от НАЙЙЙ-добра порода - на мъркащите, глезени котки.
А пък, тези котки са най-обичани,
;))))
цитирай
21. gorivo - ей...
24.10.2009 21:15
...според мен си права...на нас малко ни трябва една усмивка , една целувка , малко да ни погледните с хубавите си очи както само вие си знаете....и това да ни дадете свободата да пием , примерно бира с пияятели на някой мач...е тогава ще сме само ваши :):):):) Поздрав за постингчето:)
цитирай
22. net - gorivo
24.10.2009 22:42
Ама аз не съм виновна (wasntme) само преразказвам.

:))) Приятна вечер!
цитирай
23. inel379 - !:)
15.11.2009 23:20
Много духовито!
Хората трябва да умеят да се забавляват и да се смеят! Хубавото настроение е в услуга на здравето!
Усмихнати мисли за теб!:)))
цитирай
24. furiika - значи точно по тази рецепта си го гледам мъжа :)))
22.07.2013 13:38
и ще ме изтърпи още :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: net
Категория: Забавление
Прочетен: 473612
Постинги: 122
Коментари: 805
Гласове: 5274
Архив