Блогрол
1. Любим линк
2. diavoli
3. Ал.Б.
4. dolupodpisanata
5. http://isi99.blog.bg/
6. тина
7. jones
8. zann.blog.bg
9. corruption
2. diavoli
3. Ал.Б.
4. dolupodpisanata
5. http://isi99.blog.bg/
6. тина
7. jones
8. zann.blog.bg
9. corruption
Постинг
15.07.2009 18:15 -
Пилотирам боинг
Автор: net
Категория: Технологии
Прочетен: 13997 Коментари: 16 Гласове:
Последна промяна: 15.07.2009 18:16
Прочетен: 13997 Коментари: 16 Гласове:
5
Последна промяна: 15.07.2009 18:16
2009 г е посветена на Хюго Юнкерс-150 години. Той е един от големите авиоинжинери-конструктор и производител. Негова гордост е Junkers Ju-52
Първоначално, самолетите са правени с дървена конструкция и облепяни с много пластове текстил и хаптия. Получената "кора" е доста твърда /опитах, и аз като останалите/ и същевременно лека.
Първият изцяло метален смолет е създаден в края на 1915г. Моделът е разработен 1914г.Хуго Юнкерс екипира своята машина, с нещо което не може да се срещне в прородата - метално крило с плътен профил и структурна обвивка, самолетът няма подпори. През есента на 1915г. Военните в Германия този самолет да се завърши максимлно бързо.През декември 1915г. самолетът пристига на летище Дьоберлиц. J1 е направен от тънък 0.5 пласт дебела стомана и 1мм при точката и дъгата на спояване.Затеста е избрана истинска писта и на 12 декември той излита в небесата.
Показва добри общи характеристики, но няма способноста за внезапно изкачване. Затова материалът за крилата се замества ,като започват опити с дуралумин , която сплав се утвърждава по късно в самолетостроенето. Има бронирана кабина за екипажа с цел за пряка подкрепа на пехотата.Първият полет се състои на 26 януари 1917г, а първият военен полет е осъществен на 1 август 1917г. Въпреки лошото съотношения на сила спрямо тежест и слабата маневреност , самолетът печели одобрениато на летците поради високата си защитеност и бронираната кабина. Бомбардировачът ЮнкерсJ1 получава прякорът си "Летящ танк”, поради невъможноста му да бъде свален. Така например в една от операцийте си Юнкерс се връща с 480 дупки от куршуми. Двигателят е на Мерцедес
През трийсетте години се засилва идеята за замяна на буталния двигател в авиацията от двигатели с пряка реакция на газовата струя ; течнореактивни и въздушнореактивни. Немските учени и конструктори от това време са на върха на вълната и по отношение на двигателите, и по отношение на специално разработени за тях самолети. Професор инж. Вили Месершмит замисля през 1938 г. създаването на "изтребител преследвач" със скорост на полета около 900 km/h и с два турбореактивни двигателя. По това време моторостроителният гигант BMW вече има своя проект на турбореактивен двигател. През 1939 г. Вили Месершмит представя пред Имперското Министерство на авиацията проекта, от който по-късно ще се роди първият серийно произвеждан и участвал в бойни действия самолет с турбореактивни двигатели в авиационната история Меsserschmitt Ме 262. Ето това са останките на едни изтребител
Въпреки патриотизмът си, наблягайки на собствените представители, в музея са изложени и авиомашини, произведени в различни страни.
Не забравена и Великата и мощна СССР с хеликоптер задвижван от две витла/перки/ поставени една над друга и въртящи се, така че да се получи завихряне, издигащо хеликоптера. За разлика от другите модели, които имат витло на опашката.
Качвали ли сте на самолет скоро, а надниквали ли сте в пилотската кабина.
Супер -нали!
А пък усещането, сам да управляваш самолет да го "издигаш" и "сваляш" е невероятно. И то не на симулатор, а "на живо."
Сред красавците, които можеш да посетиш са Конкорд на Франция,
ТУ и Илюшин на СССР ,
американския Боинг.
Въпреки, че не сме сред споменатите нации, имаме право на гордост, един от авиоинженерите на Боинг е Асен Йорданов http://pantonov.com/thoughts/assen_jordanoff_bg.php
И една невероятна атракция- от един от най високо закрепените самолети по тръба се спускаш , съпровождан от собственият си вик надолу, до изхода- Ето това не направих./Честно- хвана ме страх, но пък радостта на малчуганите бе невероятна и те с удоволствие ползваха "торбата" която носех за да направят поредното спускане без разрешение.
Поредните мечтатели- любители на силни усещания "пилотират"
Първоначално, самолетите са правени с дървена конструкция и облепяни с много пластове текстил и хаптия. Получената "кора" е доста твърда /опитах, и аз като останалите/ и същевременно лека.
Първият изцяло метален смолет е създаден в края на 1915г. Моделът е разработен 1914г.Хуго Юнкерс екипира своята машина, с нещо което не може да се срещне в прородата - метално крило с плътен профил и структурна обвивка, самолетът няма подпори. През есента на 1915г. Военните в Германия този самолет да се завърши максимлно бързо.През декември 1915г. самолетът пристига на летище Дьоберлиц. J1 е направен от тънък 0.5 пласт дебела стомана и 1мм при точката и дъгата на спояване.Затеста е избрана истинска писта и на 12 декември той излита в небесата.
Показва добри общи характеристики, но няма способноста за внезапно изкачване. Затова материалът за крилата се замества ,като започват опити с дуралумин , която сплав се утвърждава по късно в самолетостроенето. Има бронирана кабина за екипажа с цел за пряка подкрепа на пехотата.Първият полет се състои на 26 януари 1917г, а първият военен полет е осъществен на 1 август 1917г. Въпреки лошото съотношения на сила спрямо тежест и слабата маневреност , самолетът печели одобрениато на летците поради високата си защитеност и бронираната кабина. Бомбардировачът ЮнкерсJ1 получава прякорът си "Летящ танк”, поради невъможноста му да бъде свален. Така например в една от операцийте си Юнкерс се връща с 480 дупки от куршуми. Двигателят е на Мерцедес
През трийсетте години се засилва идеята за замяна на буталния двигател в авиацията от двигатели с пряка реакция на газовата струя ; течнореактивни и въздушнореактивни. Немските учени и конструктори от това време са на върха на вълната и по отношение на двигателите, и по отношение на специално разработени за тях самолети. Професор инж. Вили Месершмит замисля през 1938 г. създаването на "изтребител преследвач" със скорост на полета около 900 km/h и с два турбореактивни двигателя. По това време моторостроителният гигант BMW вече има своя проект на турбореактивен двигател. През 1939 г. Вили Месершмит представя пред Имперското Министерство на авиацията проекта, от който по-късно ще се роди първият серийно произвеждан и участвал в бойни действия самолет с турбореактивни двигатели в авиационната история Меsserschmitt Ме 262. Ето това са останките на едни изтребител
Въпреки патриотизмът си, наблягайки на собствените представители, в музея са изложени и авиомашини, произведени в различни страни.
Не забравена и Великата и мощна СССР с хеликоптер задвижван от две витла/перки/ поставени една над друга и въртящи се, така че да се получи завихряне, издигащо хеликоптера. За разлика от другите модели, които имат витло на опашката.
Качвали ли сте на самолет скоро, а надниквали ли сте в пилотската кабина.
Супер -нали!
А пък усещането, сам да управляваш самолет да го "издигаш" и "сваляш" е невероятно. И то не на симулатор, а "на живо."
Сред красавците, които можеш да посетиш са Конкорд на Франция,
ТУ и Илюшин на СССР ,
американския Боинг.
Въпреки, че не сме сред споменатите нации, имаме право на гордост, един от авиоинженерите на Боинг е Асен Йорданов http://pantonov.com/thoughts/assen_jordanoff_bg.php
И една невероятна атракция- от един от най високо закрепените самолети по тръба се спускаш , съпровождан от собственият си вик надолу, до изхода- Ето това не направих./Честно- хвана ме страх, но пък радостта на малчуганите бе невероятна и те с удоволствие ползваха "торбата" която носех за да направят поредното спускане без разрешение.
Поредните мечтатели- любители на силни усещания "пилотират"
Следващ постинг
Предишен постинг
Изтребителка такава;))))))))))
Прегръдкиииии:)
цитирайПрегръдкиииии:)
следващият път, поканят ли те не отказвай.
Не си търси повод, като - имам едно коте на гости, леля ще ме води на по магазините.;)
цитирайНе си търси повод, като - имам едно коте на гости, леля ще ме води на по магазините.;)
Бе от време на време глупея;))))
Природа, кво да се прави;)))))
цитирайПрирода, кво да се прави;)))))
Само два пъти съм се качвал на Боинг и то само да се повозя. До пилотската кабина не успях да стигна:)))
Благодаря ти, интересно беше.
цитирайБлагодаря ти, интересно беше.
Аз съм се возила само на ТУ!
А пилотска кабина и аз до този момент бях виждала само в документално-публицистични предавания
Но в музея всичко може.
А ако имаш фантазия, може и да полетиш.
цитирайА пилотска кабина и аз до този момент бях виждала само в документално-публицистични предавания
Но в музея всичко може.
А ако имаш фантазия, може и да полетиш.
Аз по принцип имам проблеми само с кацането, а иначе и без самолет все си летя:)
Преди малко хубаво се посмях като си представих евентуалния ми опит да вляза в пилотската кабина, като се сетя за наболата си брада тогава, а каквато ми е остра и с този кръвожаден вид съм си истинска антиреклама на пътуване с Боинг. Такъв определено нямаше да ме пуснат до пилота:)
цитирайПреди малко хубаво се посмях като си представих евентуалния ми опит да вляза в пилотската кабина, като се сетя за наболата си брада тогава, а каквато ми е остра и с този кръвожаден вид съм си истинска антиреклама на пътуване с Боинг. Такъв определено нямаше да ме пуснат до пилота:)
И аз все нагоре и нагоре искам да съм.:)))
Лошо е когато се слиза.:(
А до тази кабина пускат всеки, :) и няма пилот.
цитирайЛошо е когато се слиза.:(
А до тази кабина пускат всеки, :) и няма пилот.
Доволно и хубаво!
Едно уточнение - единственият самолет на планетата на който е казвано че е "летящ танк" по всеобщо световно заключение е съветският щурмовик от Втората световна война , и това е ИЛ-2, кръстен така от самите германци .
Впрочем има още един самолет от днешно време който издържа попадения от 30 мм снаряди но това е друга тема.
Повече снимки следващият път ииии... да се пуснеш по тръбата - много е гот!!!
:-)))))))
цитирайЕдно уточнение - единственият самолет на планетата на който е казвано че е "летящ танк" по всеобщо световно заключение е съветският щурмовик от Втората световна война , и това е ИЛ-2, кръстен така от самите германци .
Впрочем има още един самолет от днешно време който издържа попадения от 30 мм снаряди но това е друга тема.
Повече снимки следващият път ииии... да се пуснеш по тръбата - много е гот!!!
:-)))))))
за първата световна война- "тенекиеното магаре" на юнкерс /магаре, защото е носело товар/ е считано за летящ танк - тежък с бронирана кабина.обикновено "бомбаджията" и мерача са били сред засяганите от куршумите
За втората световна -възможно/Илюшин да е създал "летящ танк" не съм се ровила много /
Пък и целта ми е да покажа видяното.
Снимки има достатъчно-нали трябва да се "поперя " и докажа, че съм била там, но си ги запазвам за личния архив. Както и с два пъти по-високата от мен бомба вода-въздух.
цитирайЗа втората световна -възможно/Илюшин да е създал "летящ танк" не съм се ровила много /
Пък и целта ми е да покажа видяното.
Снимки има достатъчно-нали трябва да се "поперя " и докажа, че съм била там, но си ги запазвам за личния архив. Както и с два пъти по-високата от мен бомба вода-въздух.
в тази област. Много съм летяла и нали нямам страх не съм се и замисляла за кабините и устройството на самолетите. Важен ми е процеса летене. Замислих се, къде ли щеше да съм ако не бях приела да летя... мила Нет. Бъди щастлива и не се страхувай. Следващия път опитай...
цитирайМила Компасион,
аз харесвам летенето и не се страхувам да летя. Да се покатеря на високо обичам, но ми е неприятно слизането и спускането. Изпитвам ужас, когато погледна и разстоянето под мен е дори само метър.
Блаженно се усмихвам, като си представя удобството в самолета.... ммммммммммммм.
Поздрави
цитирайаз харесвам летенето и не се страхувам да летя. Да се покатеря на високо обичам, но ми е неприятно слизането и спускането. Изпитвам ужас, когато погледна и разстоянето под мен е дори само метър.
Блаженно се усмихвам, като си представя удобството в самолета.... ммммммммммммм.
Поздрави
ако
можеш да уредиш
пътуване на совалка
казвай
насреща съм
:)
цитирайможеш да уредиш
пътуване на совалка
казвай
насреща съм
:)
имаше само миниатюрен макет.
В него не можеш да влезеш.
Ако ме поканят. С удоволствие взимам ви с мартито. Че и тя все и се иска, ама не тръгва - нямала компания
цитирайВ него не можеш да влезеш.
Ако ме поканят. С удоволствие взимам ви с мартито. Че и тя все и се иска, ама не тръгва - нямала компания
добре , добре
осигури совалката
а хора ще намерим
:)
Ще спретнем една мисия тип Аполо 28
:)
цитирайосигури совалката
а хора ще намерим
:)
Ще спретнем една мисия тип Аполо 28
:)
Доверяваш ли се на пилот като мен?
цитирайе че как не
нали имаш стаж на Боинг
аз съм управлявал само хвърчила , самолетчета с батерии .
По-напред си с материала . Няма как !
:)
цитирайнали имаш стаж на Боинг
аз съм управлявал само хвърчила , самолетчета с батерии .
По-напред си с материала . Няма как !
:)
Търсене
За този блог
Гласове: 5274