Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2009 18:37 - Заводът за ПОРШЕ
Автор: net Категория: Новини   
Прочетен: 4397 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 04.11.2009 19:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ето нещо за всяка уважаваща себе си жена,

за всеки уважаващ себе си мъж

и за най-уважаваната кола

image

Мечтата, а не само моята за ПОРШЕ.
image
а всичко започва така- на чертожната маса
скици, проекти
image
лъскавият, мощен  двигател

image


перфекният дизаин на волана и таблото

image
работилницата и стендовете за изпитания

image

и ето го Блестящият  S

image

Прекрасната 911

image

Единственият опит за разработка и производство в Чехия

image

Моята мечта

image

Офисът, от който ще Ви убедят, че това е колата за Вас

image


image

Мечокът, в костюм на пилот.

image
Много спомени, вълнения и красиво чувство, че си се докоснал до една мечта.

image

Е, и естествено- Една великолепна кола с хиляди преимущества, достойнство и самочувствие.


За къде сме без ТУРБО.


Приказката продължава.
Красиви, приказно бляскави, бързи, удобни.
Иска ти се да погалиш всяка една.
Да се отпуснеш на кожената седалка, да поставиш ръка на волана /НАПРАВИХ ГО!!!!!/


image

А после, завладява те онази страст- да натиснеш педала и да изхвърчиш, и вятърът да развява косите.
Усетих силата на стиховете  на Геров
Ако не можеш да усетиш романтиката на машините- безсмислен ще бъде животът.

image
 Една от старите красавици с перфектния кожен салон
Красавица, рядка и само за музей-май беше от 1975 г.
И чудото на чудесата
Тези толкова красиви, толкова удобни, толкова бързи, толкова ...... .... .... коли, са непосилни за бюджета на "Порше"
image

Фирменият автомобил на "Порше" е  ........................
М Е Р Ц Е Д Е С
.
Хей, хора, луди ли сте? Отивам аз, за няколко дни „на Запад” в „Европата”. Слушам как ги е настъпила кризата, с колко е спаднал ръста на производство, как се увеличава безработицата, кой сектори са най-засегнати. Запознавам се с графики за заетостта в различните райони, с накакви си там анализи, за които и на мен ми става скучно по някога и си отговарям на разни въпроси от рода на: Защо спада ръста на заетост в секторите строителство, машиностроене, в частност автомобилостроене,  а се увеличава търсенето на работна ръка в областта на услугите- в ресторантьорството по-специално. Значи бедните стават по-бедни, средната класа намалява, а богатите още по-богати и започват да посещават повече курорти и да се хранят в ресторанти и за това персоналът там недостига и се налага Западняците да търсят ГОТВАЧИ за да си задоволяват префинените вкусове. Слушам лекции за това какви алтернативи се търсят, за да бъдат независими от руския газ и арабския петрол. Между другото, искам да разгледам едни от гигантите в автомобилостроенето в Европа.
Идеата ми беше да разкажа за Фолксваген, Мерцедес, Порше.
Как работят, как аз съм видяла нещата, какво ми е направило впечатление. Показвам и разказвам. Не съм си купила и не са ми купили Порше.
Имах възможността да посетя завода в присъствието на един инжинер, и да изпитам удоволствието
да докосна волана и кожената тапицерия на поршето. Само толкова. За това казвам- приказката продължава.
    Цените, не съм питала и не съм се интересувала- нямам финансова възможност. А в същност карам старо, старо пежо, на възраст почти колкото мен. Удобно и прекрасно, с много спомени. Поне в близките  5-6 години /голям оптимист съм все пак/ едва ли ще имам възможност за ново.
Пък и това да изпълнявам мечтите си, като виждам "живота на другите" е нещо по-добро, от влагане на средства в нещо преходно и тленно.



Да живея приказките!

Коментари 1. martito - :)))
11.07 23:18 Таааа, значи не са ти купили порше, а:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
. net - Ами,
11.07 23:25 не, не съм си купила.
И не потърсих някой да ми го купи, представи си!
Макет на Порше, с размер -дължина 10 см струваше 43 евро.
  3. martito - Еееее,
11.07 23:27 следващия път да потърсиш:))))))))
Поне за макетчето;))))
4. net - спокойно
11.07 23:31 ако искаш- за теб специално ще го купя. Без спонсори. Но ми се струва, че ако е от шоколад би се зарадвала повече, особено ако е и с по-големи размери /шоколада де/
  5. martito - Хитрушааааааааааа:)))
11.07 23:36 И да - ако е от шоколад, ще се радвам много и ще разправям наляво и надясно, че съм изяла цяло порше;)))))))))))))))))))
6. анонимен - искам да съм там и да гледам как ближеш шоколаденото порше
13.07 09:43  





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gosho568 - Много губави снимки
11.07.2009 09:59
и една модерно разказана "приказка"! :) Поздрави и хубав ден! :)))
цитирай
2. martito - Е, мечтите не са излишни никога:)
11.07.2009 13:45
Е, мечтите не са излишни никога:)
цитирай
3. анонимен - Mечтайте си !
11.07.2009 15:47
Това ще ви остане ! :,)))
цитирай
4. net - Лидис - защо така грубо?
11.07.2009 15:55
Ти изпълни ли мечтата си?
Аз да! Мечтата ми беше завода "Порше" - Изпълниха мечтата ми. По най-невероятния и неочакван начин, с много обич и внимание. Разгледах завода, музея, водена от един неповторим човек.
Аз съм реалист и мечтая за това, което мога да получа. А сега като виждам, как се изпълняват мечтите ми ;) Дали да не си пожелая "Порше"?
Всеки има право на мечти! И от него самият зависи какво си е пожелал и как ще се изпълни!
цитирай
5. chocolatte - Ее-!
11.07.2009 19:12
Супер, това е мечтата на Аллен (множествено число)!!!!! Искаме и ние..!
цитирай
6. анонимен - net
11.07.2009 21:15
Paдвам се за теб ,че си изпълнила мечтите си да разгледаш завода ! Пожелавай си което ,сърце ти желае ! Аз моите мечти отдавна съм ги сбъднала и нямам претенции за мечти на колела и никакви претенции от материалният свят ! Всичко ми се сбъдна ! Приятна вечер !
цитирай
7. gosho568 - net
11.07.2009 21:25
Това не става толкова със мечти, а по-скоро и със пари, защото всеки който има достатъчно може да си го позволи! Поздрави! ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: net
Категория: Забавление
Прочетен: 473564
Постинги: 122
Коментари: 805
Гласове: 5274
Архив