Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2019 20:47 - Моля ви, купете си силикон и грим, за да сте красиви :)
Автор: poemsalways Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2937 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 14.01.2019 20:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пак съм аз с моята тема :)) Скучна съм, бавна съм - моля, извинете ме предварително. Все пак съм щастлива, че Мартин Карбовски направи интервю на 3 плебейки...ъмм да де, плеймейтки. 
Ето линк ->  
https://youtu.be/768KZFc029k 
Тука мацоранките си признават своето класно съществуване, без дори да се замислят, че са смешни. Пари лесно се намират да си надуеш гърдите и устните, да си закупиш тон грим... е що не намериха пари за мозъчна операция? И ето какво казва Карбовски след интервюто (харесвам го този човек:) ) :

"Фалшиви коси, фалшиви мигли, фалшиви цици, фалшив алкохол, фалшиви дрехи, фалшив морал, фалшиви хора. И всичко това се кърши като за последно в някоя дискотека. Наложихте една извратена форма на женска красота и обноски. Защото, за да е „красиво“ едно 16-годишно момиче, то трябва да изглежда като 30-годишна компаньонка. А пък на момчетата наложихте стандарта – лъскаво возило, италиански дрешки и дебел портфейл, иначе нямате шанс, пичове! Ако не се вписвате в стереотипа, хващайте си багажа и марш навън! Защото днес, ако нямаш екстеншъни и силен грим, ако не си накъсал поне 20 пакета салфетки по дискотеките, значи си задръстен! Така че си стой кротко пред образователните канали, докато ние се учим на живот в леглото на поредния непознат, стискайки палци, този път да сме уцелили по-златна кокошка. Да, правилно разбра, това е животът! И после обвиняваме българския народ, че стои и търпи политическите извращения. Ми ще търпи, я! Ще си сипе една голяма ракия (щото пари за хляб няма, но за ракия има!), ще си пусне яко чалга за релакс и ще му стане едно леееко на душата. Какво ти пука, че няма 13-та заплата, че цената на тока скочи до небето, че майките гледат децата си с мизерни пари, че пенсионерите изнемогват и се молят по-бързо да им дойде краят? Какво ти пука, че 10-годишната ти дъщеря мечтае да има силикон и си е поръчала изкуствени нокти и червен лак на Дядо Коледа? Какво ти пука, че синът ти казва, че никога няма да се ожени, защото жените са гадни и мислят само за пари? Я, щракни с пръсти, плесни два пъти с ръце, пък вземи, че си сипи още една ракия."   Mартин Карбовски



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rainman - .
14.01.2019 21:19
Силикона ми е гаден, даже не искам да го пипам... А за надутите устни, приличат ми на маймуни... Макар че, при фелацио, вероятно е готино... Като цяло само подчовек би се гордял с това, че е курва и прилича на маймуна.
цитирай
2. poemsalways - Силикона ми е гаден, даже не искам да ...
14.01.2019 21:48
rainman написа:
Силикона ми е гаден, даже не искам да го пипам... А за надутите устни, приличат ми на маймуни... Макар че, при фелацио, вероятно е готино... Като цяло само подчовек би се гордял с това, че е курва и прилича на маймуна.

Ти си мой човек, знам те ;)
цитирай
3. rainman - .
14.01.2019 22:00
Жената си е жена, мъжът- мъж. Има неща, които не мога да възприема. Най-малкото от естетически причини. :)
цитирай
4. valdor1355 - Имам идея. Защо не отидеш при Кар...
14.01.2019 23:14
Имам идея. Защо не отидеш при Карбовски, да направи интервю с теб. Ще дадеш пример как трябва да стоят нещата. Е, ако му станеш тематично интересна, де.
цитирай
5. poemsalways - Имам идея. Защо не отидеш при Кар...
15.01.2019 07:56
valdor1355 написа:
Имам идея. Защо не отидеш при Карбовски, да направи интервю с теб. Ще дадеш пример как трябва да стоят нещата. Е, ако му станеш тематично интересна, де.

Здравей пак, почитателко моя :) Всъщност няма как да разбере за мен, за да ме вика на интервю. Ако пък случайно това стане, първо на теб ще съобщя. Цунки и муцинки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poemsalways
Категория: Поезия
Прочетен: 91269
Постинги: 34
Коментари: 291
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031