Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2018 10:48 - Къде сте приятели?!
Автор: net Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1232 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 23.03.2018 01:30


 Липсвате ми!
Дали в мен е причината?
Може би да! Посивяла от ежедневие, задъхваща се от недоразумения, неотделям достатъчно време да кажа "Здравей!"
Или пък не! Виновно е времето- все то е виновно, нали не може да се оправдае!
А всъщност, по-лесно е влизаш във Фейсбук и ти изкачат хиляди прозорци, пълни с новини, рецепти за бързо отслабване и здравословно хранене, за нов начин да бъдеш красив, за нови мебели за дома, за нови решения за градината, за това какво казала Папазова, за това колко шампанско изпил някой, за прогнозата и "скапаното време".
Затворени в черупката, понякога търсим глътка въздух, но дали намираме отвореният прозорец, през който да погледнем и да видим, че светът е друг, улиците са чужди и приятелите ги няма, или ги  има на един лайк растояние. А дали те са истинските приятели?



Гласувай:
3



Предишен постинг

1. tini4 - И мен ме е обзела носталгия...
12.05.2018 00:01
Колко точно написано, както винаги, Нетче!
Колкото до истинските приятели - винаги са някъде наоколо... просто не знаем, че са до нас... защото не ги виждаме.
Писала го бях някъде в постове ми и не съм го измислила аз, но е вярно - човек винаги се връща там, където е бил щастлив...
цитирай
2. net - Боже мой!!! Рядко възкликвам така! ...
17.06.2018 23:49
[quote=tini4] Боже мой!!! Рядко възкликвам така! Нямаш и представа колко се радвам, че си тук! Благодаря на бога, че те има! Вярваш ли? Подскачам от радост! Дано се сетиш защо.
Прегръдки, хиляди прегръдки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: net
Категория: Забавление
Прочетен: 473616
Постинги: 122
Коментари: 805
Гласове: 5274
Архив